Kontorindretning – Hvad udstråler din virksomhed?

Indretning af kontor – Optimér dit arbejdsmiljø

I disse moderne tider, bruger vi alle en store bestanddel af vores liv, på vores arbejdsplads. Derfor har det stor betydning for din, såvel som dine ansattes trivsel, at indretningen har fokus på velvære. Dette kan være i form af belysning eller lysindfald, komfortable møbler, samt den bedst muligt udnyttelse, af den tilgængelige plads. Der skal også tages højde for gangarealer, akustik og mange andre aspekter, som i sidste ende kan have stor betydning, for effektiviteten i din virksomhed. Mange kan fejlagtigt se disse detaljer som ubetydelige, hvor sandheden er at disse detaljer kan have en stor psykologisk effekt, som må anerkendes og tilgodeses, for at skabe de optimale arbejdsforhold. 

Hvordan finder jeg den bedste indretningsmulighed for min virksomhed? 

Vi starter vores arbejdsproces ud med en indledende dialog, hvor vi ønsker at høre lidt mere omkring dine ønsker, forventninger og visioner for stedet. Vores erfarne og professionelle ansatte er eksperter i at tage højde for detaljerne, så indretningen i dit firma tager udgangspunkt, i størrelsen på stedet og hvilke attributter, som allerede er tilgængelige, via bygningsværket i sig selv. På den måde bliver dit kontor som et blankt lærred, hvorfra vi skaber kunsten, så den passer til rammen.  

Hvilke aspekter skal man tage højde for? 

Indretningen kan som sagt have en stor psykologisk effekt, for velværen og produktiviteten på arbejdspladsen. De valgte farver sender eksempelvis signaler til vores underbevidsthed, som kan have en effekt på hvordan vi føler os tilpas rent energimæssigt. Deler du din arbejdsplads med andre virksomheder, vil det også være fordelagtigt at tage højde for lydforholdene. Derfra ser vi på hvordan vi kan arrangere indretningen eller foretage forbedringer, for at give dig selv og dine medarbejdere ro til at fokusere, på arbejdet ved hånden. Belysningen er noget af det allermest essentielle for at skabe gode arbejdsforhold, da lys giver energi, som vil skabe mere effektivitet blandt de ansatte i din virksomhed. Det kan også spille en stor rolle, i forhold til det udtryk din virksomhed giver til potentielle kunder, da det er med til at repræsentere hvem I er som virksomhed. Velorganiseret og hensigtsmæssig indretning gør, at disse vil føle sig godt tilpas når de besøger jeres virksomhed, hvilket giver plads til at skabe sunde og langvarige arbejdsrelationer. 

Alle disse detaljer kan være svære at få et overblik over, for det utrænede øje og det kan derfor være en god idé at kontakte professionelle, til at assistere dig i fornyelsen af din virksomhed. 

Ønsker du at vide mere omkring kontorindretning og hvad mulighederne er for dig? Så kan du med fordel se med her: kontorindretning

1 kommentar til “Kontorindretning – Hvad udstråler din virksomhed?”

  1. Hej med jer,, L-s-k.dk
    Jeg sad og læste omkring det her på en anden side, men fik lige det sidste med her! 😉 På forhånd tak. Ellen H.

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *